TRYB PRZYJMOWANIA +DEKLARACJA

DEKLARACJA ( bez konieczności rejestracji)
Awatar użytkownika
ZAP
Posty: 161
Kontaktowanie:

TRYB PRZYJMOWANIA +DEKLARACJA

Postautor: ZAP » 03 mar 2017, 17:24

Nabór do związku odbywa się 2 razy w roku w miesiącu marcu i listopadzie .
Artystów serdecznie zapraszamy.


Kandydaci po zapoznaniu się ze statutem, składają:

1. Deklarację członkowską (pobierz bez rejestracji)
1. Deklarację należy wypełnić dużymi DRUKOWANYMI LITERAMI !
Deklaracja.doc
(36 KiB) Pobrany 17 razy


1.1 Należy przesłać na adres siedziby ZAP 62-065 Grodzisk Wlkp. Słocin 9

1.2 Do deklaracji należy dołączyć dokument danych osobowych, jakie Związek będzie mógł udostępniać publicznie.

2. Dwa zdjęcia jak do dowodu osobistego

3. Życiorys artystyczny – opis dorobku twórczego, ewentualnie numer dyplomu ASP, miejsce i rok ukończenia, należy przesłać na siedzibę ZK (w formie papierowej lub cyfrowej plik.doc) zap@zap.info.pl

4. Wyselekcjonowane prac na płycie CD lub DVD lub PENDRIVE (nie mniej niż 20 prac). Prace przedstawione cyfrowo muszą być wykonane starannie i wykadrowane, (bez obróbki FSH) w formacie .jpg do max1,2MB oraz wielkości nie mniejszej niż 1024 x 1024 pixeli.
Pliki muszą być podpisane: imię_nazwisko_tytuł_technika_format (pierwsza cyfra to wysokość).
np. jan_kowalski_pejzaż_olej_70x50.jpg


5. Portfolio, wydane katalogi, foldery, albumy itp. świadczące o dorobku artystycznym dostarczone do wglądu dla Komisji Artystycznej i Zarządu Krajowego jeśli mają być zwrócone należy dołączyć zaadresowaną kopertę ze znaczkiem.

6. Komisja Artystyczna po zapoznaniu się z przedstawionymi dokumentami zaprosi na spotkanie, na którym kandydat powinien przedstawić co najmniej 10 prac.

6.1 Komisja może odstąpić od spotkania z kandydatem jeśli zapozna się z pracami na wystawie zorganizowanej przez kandydata.

7. Kandydat, który posiada dyplom ukończenia ASP kierunków plastycznych jest zwolniony z weryfikacji przez komisję artystyczną.

9. Komisja kieruje do ZK pisemną rekomendację o przyjęciu w poczet członków lub odrzuca wniosek.

10. Kandydatowi przysługuje prawo odwołania w terminie 30 dni od daty negatywnej decyzji do ZK. Decyzja ZK jest ostateczna.

10.1 O przyjęcie w poczet członków stowarzyszenia ZAP kandydat może ubiegać się ponownie po upływie jednego roku.

11..Po zakwalifikowaniu należy w całości przelać na rachunek bankowy ZAP 180zł koszty rejestracji, składki, koszt legitymacji.


11.1 Konto bankowe – BGŻ 41 2030 0045 1110 0000 0327 1080
WPISOWE - 100 zł do 31,12, 2017
WPISOWE - 250 zł 2018
SKŁADKI - 60 ZŁ ( roczne płatne do czerwca Statut )
LEGITYMACJA - 20 zł
11.2 Otrzymanie legitymacji

11.3 Członek ZAP ma obowiązek zarejestrować sie na oficjalnej stronie http://www.zap.info.pl i założenie profilu artysty.

Wróć do „WARUNKI PRZYJĘCIA DO ZWIĄZKU”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość